sennaaaaaa!

Här har ni moi igen! Tänkte att det kunde va dags att ordbajsa lite på bloggen igen:) Befinner mig i skrivande stund hemma, i stora sundby, på mitt rum liggandes i min nybäddade säng(Y). Egentligen ritar jag , men har tagit en paus för att skriva lite! Anledningen till att jag är vaken så sent är att jag under kommande dag ska till körskolan och ordna med lite ärenden i stan. Det börjar verkligen närma sig slutet nu, med körskolan alltså. Jag är nervös!
Fast, å andra sidan, Sajmon klarar allt! Det är iaf vad jag försöker intala mig själv!

Annat som rör sig i mitt tjocka, behårade huvud just nu är att jag görna skulle se lite sommar... vintern har gjort sin svängom på dansgolvet o bör nu dra sig undan o vila sig lite! Och det känns inte bättre att veta att brorsan befinnr sig i Thailand med 35 graders värme o solsken! AVIS..

Som vanligt på måndagar så längtar jag redan efter helgen och börjar bli så smått partytaggad..låt oss hoppas att det blir något skojjigt även denna helg!

Nu blev jag trött..Godnatt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback