No give, no gain!

Tja! Sitter uppe och ugglar. Har tråkigt men är inte trött ännu, så jag tänkte dela med mig lite av mig själv på bloggen igen.
Sitter och är lite irriterad på mig själv. Jag missköter mig något brutalt. Borde plugga som fan och rita en massa men det enda jag gör är att se på tv, träna, äta, sova och sitta vid datorn. Noll självdiciplin! Inte bra alls. Imorgon har jag bestämt att jag ska se till att plugga en massa i alla fall. När man väl tar tag i det så brukar det inte vara så farligt.
Något bra är dock att jag kommer få låna min fasters lägenhet en månad från och med på söndag (13:e tror jag det blir) under tiden som hon är i Indien. Hon frågade plötsligt om jag ville bo där och jag tänkte, varför inte? Kommer antagligen hänga en del hos bror men ska bli skönt att ha någonstas att vara ifred ett litet tag. I utbyte ska jag vattna hennes blommor. Rätt fair tycker jag.

Nu däremot ska jag försöka sova lite!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback