Hemtenta!

Detta kommer att bli en betungande vecka. Har fått hemtentan nu, och det ser ut som att det kommer bli en del att göra... Inte nice. Känns som att jag borde ha ägnat mig mer åt att studera kursliteraturen istället för att klättra på karriärsstegen i Fight Night 4. Illa...

Jag var i stockholm i lördags med min bror. Vi hälsade på Viktor K och drog ut på krogen. Måste bara säga att herrarna från Söder bör sluta använda de avskyvärda mössor som verkar vara senaste flugan just nu. ASFULA! Som en liten sån där hatt som man använder inom judendomen, fast i vanligt mössmaterial. Fy! Kan vara det fulaste jag sett, tycker verkligen synd om alla stackare som fått för sig att det är okej att ha en sån på sig. Men i övrigt så var det helt okej, segt med tåg/tunnelbaneåkande bara, sånt gillar jag inte.

Annat som står på agendan är ju att det äntligen har kommit lite snö! Eller lite är väl fel att säga, ser ju nu att det är ganska mycket. Jag gillart, den bidrar till lite mysigare stämning i den annars så grå vardagen. Litte glögg till detta och julen är så gott som framme;)

Nu måste jag däremot återvända till pluggandet!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback